Halaman

Selasa, 7 Mac 2017

Lulus loan kereta.
Alhamdulillah hari ni loan kereta customer Perodua axia 1.0(A) advance dari kelantan telah lulus.. Customer saya ni dah berkereta dan ini kereta kedua beliau.. So ini agak menggembirakan saya kerana sebelum ni beliau ada apply loan di kelantan, akan tetapi loan beliau di reject. Dan alhamdulillah beliau ingan cuba apply loan dengan saya di K.L. Jadi saya cuba buatkan yg terbaik untuk beliau. 

Mula mula masukkan nama isteri sebagai hirer.. Lima bank saya apply semua reject.. Saya cuba lagi

Kali ini saya masukkan nama suami sebagai hirer, empat bank saya cuba dulu.. semuanya reject. cuma satu bank ni CIMB saya terhantar lambat(bank yg kelima la ni). setelah saya cuba alhamdulillah selepas maghrib tadi dapat mesej dari officer yg permohonan beliau lulus.. jadi ingatlah kengkawan jangan mudah putus asa. 
bergantunglah padanya yg satu, nescaya hidup anda akan senang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NAMA :
NO TEL :
EMEL